Polityka wymiany i zwrotów

Omówienie polityki wymiany i zwrotów

Nasza polityka wymiany i zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś/aś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu, jeśli przedmiot zamówienia posiada formę fizyczną.

Uwaga! Nie zwracamy pieniędzy za karty podarunkowe, oprogramowanie oraz produkty/pliki cyfrowe.

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy faktury lub dowodu zakupu.

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a zwrot pieniędzy zostanie automatycznie wykonany na Twoje konto bankowe lub kartę.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@blue-zone.pl

Wyprzedaż przedmiotów

Zwrotowi podlegać mogą wyłącznie artykuły o regularnej cenie. Przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Wymiany

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres biuro@blue-zone.pl i wyślij przedmiot na adres:

Blue Zone Spółka z o.o.
ul. Okopowa 47/42
01-059 Warszawa

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu go bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt prezentowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub osoba, która dała prezent, wysłała zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy osobie, która kupiła prezent, a on dowie się o Twoim zwrocie.

Dostawa i zwroty

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą lub kurierem na adres:

Blue Zone Spółka z o.o.
ul. Okopowa 47/42
01-059 Warszawa

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu do Ciebie może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki, jednak nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Kontakt w sprawie wymiany i zwrotów

Skontaktuj się z nami pod adresem biuro@blue-zone.pl w przypadku pytań dotyczących wymiany i zwrotów.